pátek 7. října 2011

Noví pomocníci, do nové kuchyně..

.. s novou kuchyní začíná no
vá etapa mého kulinářství.
Začínám pomalu, ale jistě s vyklízením stávající kuchyňské linky
a s tříděním všeho potřebného a nepotřebného.

Žasnu nad tím, jakým jsem vlastně bohatým vlastníkem.
Ještě více nad tím, proč toho mám tolik, přestože většinu nepoužívám !?
Ze skříňky se na mě smějí reklamní sklenička od Coly,
společně s hrnečkem, který jsem dostala k Nescafe..
Pod dřezem přebývá několik hrnců smaltovaných, nerezových a titanových.
Asi pětsetčtyřicettři a půl odměrek.
V šuplíku jsou uloženy tři otvíráky na konzervy
(z toho pouze jeden skutečně funkční)
5! otvíráků na víno a 3 lisy na česnek.

To vše jsem stihla nasbírat za těch "pár let"?
Do důchodu daleko !!!
A pryč s tím.. nekompromisně ukládám nepotřebné krámy do krabice,
kterou pak někomu potřebnému daruji.

Jenže mi to nedá, nedívat se po něčem novém ..
.. áááách jo.



Dřevěné struhadlo, třeba na parmezááán..


Dřevěný kartáček na zeleninu, stávající plastový rozhodně není tak pěkný!


Odměrky jako matrjošky !!! Praktické a velmi líbivé !!!

Knírky na hrnky, připadají mi vtipný.
Hlavně až z nich bude popíjet návštěva - třeba tchýně :-)))


1 komentář:

  1. Veru, myslím, že na tom jakožto novomanželský pár ještě nejste tak špatně, abys potřebovala tuhle krabici plnou krámů, šíleností, zbytečností a hrůzy.

    Dobrá tedy, zkusím s tím písmem něco udelat.
    Jsem ráda, že se nový design líbí, sic ještě nehotové, ale o poznání lepší.

    OdpovědětVymazat