úterý 31. prosince 2013

Kdo by to byl řekl ..

vytáhla jsem po dlouhé době stroj.
To, protože mám dovolenou a taky čas.
A mimořádně taky ne jen ku příležitosti, abych zkrátila nohavice kalhot na své krátké nohy.
("dík mami, dík tati..")
 
 
Vrátili jsme se z hor a já si nicnedělání prostě moc neužívám
Dodávám, že letos jsem neviděla dokonce ani srdcovky,
jako jsou : S čerty nejsou žerty a Krakonoš a lyžníci.
(že by slabost pro charismatického Heřmánka?..)
 
No a taky jsme se vydali pro med do Mostu.
V Mostě měli v obchodě s medem zavřeno.
Ale o kus dál je sekáč ..
Už mi rozumíte?
 
A tam mě to koplo do hlavy.
Krásná látka .. tedy vlastně závěsy a hned dva.
Mezitím se mi v hlavě odehrávala něco jako:
"Máš doma takovou tu lněnou látku (původně polštář na sedačku z výprodejního koše v Ikei),
taky takovou tu hnědou .. vzpomeň si .. ta by k tomu šla.. Neváhej ! "
A tak jsem závěsy za celých 99 kč koupila.
"Jo kabelka? Na ucho bys ještě něco potřebovala... "
Hmmm .. co zrecyklovat nějaký pásek?
"Mladá pani, tenhle pásek si vezmu k tomu, prosím"
 
A tak nemám med, ale krásnou látku .. teď už i tašku, jo a taky rozstříhanou košili drahého chotě.
Výborně k tomu barevně ladí a navíc mi ji sám nabídl, že ji nenosí.
 




P.S. To psaníčko je otřesný .. musím nějak vykoumat střih .. takže se mi laskavě nesmějte : )))

9 komentářů:

  1. Líbí se mi moc! A s židlí jak krásně ladí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to takový první pokus .. Snad se v provedení i v náročnosti zlepším :))) Děkuji !
      El.

      Vymazat
  2. moooc krásná kombinace ;-), technika se vypiluje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji .. kombinací jsem taky nadšená. Ta látka mě doslova uchvátila.
      El.

      Vymazat
  3. Eliško, je nádherná !!!!

    Přeji ti krásný a veselý nový rok !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc Ti děkuji !
      V novém roce přeji především zdraví a štěstí Tobě, i celé Tvé rodině.
      El.

      Vymazat
  4. Nadherne tvorenicko Elisko,

    jela jste pro med? A nebyla ta cesta k Brejchum na tr.Budovatelu pro med ?Znam v Moste totiz skvele vcelare a verim,ze jste jela k nim :-):-):-):-).....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ááááno - jela jsem právě k Brejchům.
      Váš tip byl správný :)
      A tak si holt na černý čaj s medem a mlékem chvilku počkám :)
      El.

      Vymazat
  5. A samoobsluha vedle mela take zavreno? V tech potravinach najdete mladsi generaci Brejchu :-) Alenka s Jirikem vam mediky prodaji take,kdyz jim reknete,ze jedete pro ne,tak vam vedle prodejnicku otevrou :-):-):-)....maji take klicky,kdyz nahodou Brejchovi starsi nejsou na prodejne osobne...Alenka jezdi s medikama farmarske trhy se mnou :-):-):-):-),takze je velmi dobre znam a na jejich mediky jsem uz naucila kde koho z okoli a nedam na ne dopustit........ A vy to k nim mate nejak dal?Hanka

    OdpovědětVymazat