pondělí 17. října 2011

Vyloženě holčičí záležitosti..

.. koneckonců i muži mají vkus :-)
Tímto děkuji svému drahému a jedinému.
Trefil jsi se !!!



Jsi prostě božský a já Tě miluju !!!

♥♥♥

7 komentářů:

  1. Že by nějaké narozeniny? Gratuluju (snad? jsem to trefila) a k muži taky. Knížku mám též, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit. Boty nemají chybu. .) Ćára

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli někdo někoho miluje, tak Tvůj muž Tebe! (A samozřejmě můj muž mě) ;-). Takže to má Tvůj milý lehký - miluje Tě tak hrozně moc, že přesně ví, čím Ti udělá radost. ;))
    Gratuluju k úžasným věcem a hlavně k NĚMU!
    P.S. Dokonalý nový blogdesign!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Čári,
    žádné narozeniny. Já jsem neslavila vůbec nic a o to je to krásnější .. X-)
    Ale i tak děkuji !!! 5.10. jsem měla svátek :D
    Na knížku se těším, tak snad splní mé očekávání?

    Vivi,
    lepšího jsem si nemohla přát, protože neexistuje. A můj pan božský je zkrátka báječný !
    Děkuji za pochvalu, blog prošel očistou a doufám, že tomu dojde i v mé mysli a bytě.

    ♥♥♥
    El.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow I am so in love with this adidas bag, love its colour!

    bye bye

    Syl

    OdpovědětVymazat
  5. Liebe Syl,
    viele danke für deine Besuch auf meinem blog!!!
    Und auch viele grüsse nach Deutschland !

    El.

    OdpovědětVymazat
  6. To Vám musel muž udělat jistě velkou radost! :-) I já bych byla nadšená :-)

    OdpovědětVymazat