neděle 22. září 2013

Sobotní odpoledne

.. dříve jsme soboty (a zvláště sobotní večery) trávily docela jinak.
 
Asi už jsme zestárly, jak by některé (a pěkně podlé pozn.) napadlo.
Věc se má tak, že je má "nejka" lidově řečeno "v tom" !
A jak lépe trávit sobotní odpoledne, než vylepšováním hnízda?
 
Prosba zněla jasně. Chtěla pomoci s nezabydleným obývákem.
A tak jsme se o to pokusily.

 
Po mém vzoru vymalovali jednu zeď na černo.
Libor ( přítel mé "nejky") byl poněkud skeptický.
Inu, důkaz, že většina jsou potížisti.
 
Ale chtělo to doladit a rozsvítit zbytek prostoru.
Mojí "nejku" zaujaly pompony. A tak jsme jich pár vyrobily.
Vše mělo být laděné do černošedožlutobílé.
 

Byla statečná.
Ona na ty handmade činnosti moc není.
Trochu ji to zmáhalo, to se musí nechat.
Ale vedla si výborně. A tak jsme stihly vyrobit pompony do oken,
potisknout povlaky na polštáře
a já dokonce i změřit, zkrátit a pověsit závěsy.
(Ano, táhla jsem s sebou i stroj)


Bylo to čistě holčičí odpoledne.
A vážně se vydařilo.
Víc takových ..
 
Ještě to celé musíme dotáhnout do konce, ale i tak je moje "nejka" nadšená.
A když je nadšená ona ..
 .. tak i JÁ !

4 komentáře:

  1. Eli, krásný útulný obýváček !!!! A určitě i příjemně strávený den .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to bez pochyby.
      Takové dny jsou vzácné.
      El.

      Vymazat
  2. Nadhera, moc se vam to povedlo. A ty polstare, skvely. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani,
      jsem nadšená, už jen proto, že je nadšená Ivet (nejka) ..
      A taky mile překvapená z toho, jak jí to šlo a hlavně bavilo.
      Jak už jsem zmiňovala, ona moc na ty ruční práce není.
      El.

      Vymazat