pondělí 23. září 2013

TIK TAK

Ti, z Vás, co už mě nějaký ten pátek znají - zřejmě tuší..
Mou slabostí, snad i úchylkou jsou hodiny.
Ale ne ledajaké ..
 
Bakelitové hodiny zn. Pragotron jsem si zamilovala už v dětství.
Zdobily vestibul naší základní školy.
Například.
 
Začalo to těmi do kuchyně.
Je to řekla bych nejklasičtější verze.
Jenže ty už znáte.
 
Ale ...
 
 
Už delší dobu jsem pokukovala po dalších.
Ale ne černých, ani jiných bakelitových (i když šedé jsou úžasné).
Chtěla jsem "chrom" ..
 
Nebyly nikde k sehnání. a když jsem na dvoje narazila, byly hodně poškozené.
Tak jsem na čas hledání úplně vzdala a vlastně i zapomněla.
 
Jenže ..
Ony si našly mne !
 
Včera, kdy jsem procházela bleším trhem v Ředhošti (který je celkem vyhlášený), když už jsem zase držkovala, že to není bleší trh, ale tržnice. A znechuceně míjela stánky, ve kterých měli záclony, froté prostěradla, sadu nožů z teleshopingu, plážové osušky, plastové hračky (made in China) ..
Jsem došla na louku, k postaršímu pánovi, který nabízel různou veteš.
Mimochodem třeba porcelánová prsa. Ta byla majestátně vystavená na rozloženém kempinkovém stole. Dole na na dece se nacházelo zřejmě to méně praktické a vkusné.
A to tyhle HODINY !!!!
Chromové, krásné, původní, celkem špinavé .. a moje !
A tak jsem si je odnesla domů v igelitce LIDL za celých 150,- kč.
Musím je vyčistit a odnést k hodináři.
Ale už teď je zbožňuju.


8 komentářů:

  1. Teda, Eli, musela jsi radostí skákat metr do vzduchu ... jsou nádherné .... držím palečky ať ti krásně "tikají" .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, tiskla jsem je v tašce LIDL pevně k tělu .. dál procházela stánky a doma, po vybalení propadla té pravé blažené euforii !
      El.

      Vymazat
  2. Upřímně přeju a závidím! A co ty prsa - hádám - už nebylo místo v kufru? .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už jsi dnes druhá, závistivá a milá přítelkyně : ))) Děkujuuuu ! Mám vážně ohromnou radost !
      Jo a prsa ! Ty jedna .. až příště nějaké potkám, pošlu je Tobě .. A víš proč? Protože Ty bys to uměla i s tímhle děsným kusem (ani nevím, jak ho nazvat). A to je poklona, milá pani .. protože jsi skvělá !

      Vymazat
  3. V živote som nenašla niekoho koho tak fascinujú hodiny :O Ale je to skvelé :) Tie hodiny sa mi páčia .. no najmä tá fotka :)) veľmi sa vydarila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Silvi !
      Ona je to vášeň je pro hodiny tohoto typu a pak tedy ty náramkové :)
      El.

      Vymazat
  4. Teda Eliško, jsi neuvěřitelný lovec! Krásné zátiší a hlavně hodiny samo;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoďačka .. jak by řekl můj muž :)
      Díky.
      El.

      Vymazat