úterý 5. ledna 2010



Ze starého nové a z nového RADOST

Tuhle, když si babička opět dělala pořádek ve sklepě, skříních a tak.. volala mi a říká " Ty jsi taková vetešnice.. přijď, něco málo tu mám, třeba se Ti to bude líbit, když ne, tak to vyhodím" A tak jsem vzala lahev lambrusca a utíkala k babí, co mi nohy stačily.
Domů jsem si odnesla klubka příze, vlny, bavlnek, nějaké kusy látek, kufr, sifonovou láhev, bílý džbánek, rámečky a krabičku na holení po dědečkovi.

Delší dobu jsem rámečky i krabičku skladovala pod postelí .. a říkala si, že s nimi něco provedu.
Jenže pořád nebyl čas, pak zase šrumec kolem Vánoc.. ale nakonec jsem se odhodlala a o víkendu brousila a natírala, natírala a šperkovala ..
.. a toto je výsledek !


Osmirkovaná..



První vrstva nátěru

Krasavice v novém





je z ní KRÁSNÁ šperkovnice ..



No, nejsou pěkné?

Přesně podle mého vkusu ..


I s novým nájemníkem..

Již natřené ..


A teď už jen čekají, co s nimi provedu.
Děkuji BABIČKO, děkuji !!!!!!! Díky Tobě mám opět o "pár pokladů" více.. snad je tohle dobrým díkem. Věř, že to vše budu opatrovat jako oko v hlavě.
Ještě jednou děkuji !

2 komentáře:

  1. Dobrý den, musím říct že jsem náhodně narazila na tento blogísek a jsem opravdu okouzlena!! stejnou krabici na holení jsem vyaukřila :-)
    Moc se mi tu líbí a ráda zde budu chodit nakukovat :_)

    OdpovědětVymazat
  2. Sandruško,
    moc Vám děkuji .. a takové milé návštěvy.. jako ta Vaše mě stráááááášlivě těší.
    Vyaukřila? To mám sakra štěstí, že jsem jí před popelnicí zachránila v pravý čas :)
    Určitě se opět zastavte.. na kávu a kus bábovky :)
    S pozdravem Eli

    OdpovědětVymazat