pátek 26. března 2010

Je tu jaro ..


.. s ním jsem tu opět i já.
Má delší neaktivita byla způsobená především jezevčí náladou.
Období, kdy se Vám nic nedaří tak, jak byste si zrovna představovali,
období kdy Vás obtěžjí všichni a všechno,
období, kdy si lezete na mozek, nejvíc Vy sami.
Už je lépe.
S příchodem jara se pomalu probouzím i já.
Lechtání paprsků, co prohřívá unavené tělo tou dlouhou zimou,
zpěv ptáků, i když ještě v korunách nahých stromů,
písek z pískoviště v botech, který si nosíme domů z hřiště..
to vše léčí mou duši.
A tak se pouším do jarního úklidu,
týden před Velikonocemi do !VÝROBY! jarní výzdoby..
každý den jsme většinu času venku a večer se mi opět dobře usíná.
Tímto představuji pana zajíce (alá Maileg) .. narodil se dnes po obědě,
zatímco syn spal.
Je prvním symbolem Velikonoc, ale ani po nich nás neopustí.
Přibude k němu ještě nějaký kamarád a oba zabydlíme
u mého syna v NOVÉ DĚTSKÉM POKOJI ..
.. ale o tom zase příště ..

5 komentářů:

  1. malý velký ala Maileg vypadá krásně ! Šikula! A těším se na nové příspěvky v jarním probuzení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Probudíš se i Ty, šípková Růženko ..?

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je parádní a obdivuju, že se narodil tak rychle :) u nás se spí tak hodinu, to si stihnu tak akorát nachystat látky:))Přeju,ať je už jen veselo...už jste mi tu chyběla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eliško,
    naprosto Tě chápu, cítím se teď taky jako znovuzrozená;-). No a zajíc je dokonalý, krásné batvy a nechápu, jak může někdo tohle vytvořit, obdivuji:-). Taky je parádní ptáček, prostě bílý a jednoduchý a to miluju:-).
    Tak hodně energie:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Jupíkům .. je příjemné zjištění, že někomu někdo chybí .. :-*

    Shar,
    sluníčko dělá zázraky. Zima byla dlouhá a podepsalo se to na všech a na všem. Děkuji za pochvalu, ono to tak těžké není. Chce to jen trpělivost, jelikož je to titěrná práce :) Jsem samouk :) Nikdo mě nikdy šít neučil.. věřím proto, že to zvládne opravdu každý :)
    Hodně energie, sluníčka a atmosféry jara i k Tobě :-*

    OdpovědětVymazat