neděle 5. září 2010

Reportáž z ložnice

Tak odtajním kousek mého díla.
Zatím opravdu jen kousek,
vlastně mou polovinu společného lóže.
Ještě vůbec není hotovo,
tedy s barvou už jsem asi skončila,
krom pár míst, kde by bylo trochu nátěru ještě třeba.
Ale ty doplňky..
Stále ještě na lovu a shromažďování všeho toho,
co utvoří ten kýžený výsledek.
Věřím, že to bude stát za to.
Ložnici mi věnovala má drahá babička,
už tenkrát ji s dědečkem koupili od nějakých starších lidí.
Dostala jsem ji loni na podzim,
celou dobu byla ve svém původním vydání.
Tmavohnědá s černým zdobením.
Původně jsem ji tak chtěla nechat,
ale původní úchytky už opravdu potřebovaly výměnu
a k takovému typu byl nadlidský výkon něco sehnat.
A tak jsem se s těžkým srdcem a požehnáním babičky,
letošní léto vrhla do vdechnutí nového života.
Při kompletním rozebrání jsem našla štítek,
že je ložnice z roku 1897.
Skládá se z nočních stolků, manželské postele, peřiňáku,
skříně, prádelníku, konzole a kyvadlových hodin.
Babičko, ani nevíš, jak moc si jí vážím..





9 komentářů:

  1. Eliško, to je nádhera! A navíc má svou historii a svůj příběh! Jedna moje stará teta měla ložnici s mramorovými deskami na nočních stolcích...
    Jo, a ať to, co visí na skříni je cokoliv, je to krásné!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Helenko,
    největší odměnou je to, že je z ní unešena sama babička !!!
    A to, co visí na skříni .. je jakýsi svetřík, tunika, topík..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné. Úplně jsem se zasnila.
    Babičku musí těšit, že Ti udělala takovou radost x-)
    Těším se na další obrázky...

    sylva

    OdpovědětVymazat
  4. AHOJKY ELI,UŽ TEĎ SE TĚŠÍM NA FOTEČKY CELÉHO DÍLA...BUDE TO URČITĚ NÁÁÁDHERAAAA....BABIČKA SI URČITĚ ANI V DUCHU NEMYSLELA, ŽE BY LOŽNIČKA BYLA TAK KRÁSNÁ...HEZKÝ VEČER DARČA

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Eliško,

    fantastická ložnice, už ten kousek je prostě špičkový, od babičky jsi dostala hotový poklad. A bílá nábytku moc prospěla....jsem unešená tou krásou!!!

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Eliško, moc se mi to líbí, fotky jako ze starých časů. Je to poklad mít něco takového doma. Moc se těším na další fotky.
    Přeji krásné dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Eliško,
    velká krása, ale absolutně mi to nestačí, chci další fotkýýýýýýýýýýýýýý!!!!!:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky Eliško :) moc hezká ložnice :) zdraví M.

    OdpovědětVymazat
  9. Eliško, dovolila jsem si Tě pozvat do hry, mrkni prosím ke mně na blog :-) Bára

    OdpovědětVymazat