pondělí 13. prosince 2010

Milý Ježíšku ..








Ne, že bych snad byla povrchním snobem .. ale jistě by mi to udělalo radost :))
P.S. : Celý rok jsem byla tuuuuuuuze hodná.
Koneckonců no na tom vlastně nesejde, já to nejcenější už mám.

5 komentářů:

  1. ELIŠKO, TAK AŤ VŠE NAJDETE POD STROMEČKEM.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Elí, tak pokud to Ježíšek přinese, tak jste byla teda opravdu tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůze hodná :-)
    Krásný advent
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  3. Eli, tak jako ty jsem já asi hodná nebyla...budu se muset příští rok trochu snažit :o)
    Pohodové předvánoční dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. No to je krasny vyber Jezisek bude muset mit hodne sily aby to unesl,tak doufam ze alespon neco z toho pod stromkem bude.Mam podobnou zidli ale nema tak hezke nohy,tu pokryvku zase ma moje dcera na mixera tasku se tak akorat podivam v obchode ale Chloe mame zivou nase vnucka se tak jmenuje.Ted jen pro nepotrebnou zajimavost ,ten parfem byl pojmenovan po Olivia Newton-John dcere Chloe.Ella

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Eliško, Ježíšek jistě ví jak moc hodná jsi byla a něco ti pod stromeček jistě nadělí:-)
    Krásný předvánoční čas, Pavla

    OdpovědětVymazat