čtvrtek 17. února 2011

JARO? ..
No, to si ještě počkáme!
Když shlédnu aktuální blogy, obrázky, příspěvky.. říkám si, že jsem možná zaspala.
Někdo tvoří s řádným předstihem na Velikonoce, někdo už si zdobí obydlí cibulovinami,
jiný začíná s jarním úklidem
a já?
Já mám ještě zimu.
Kdybyste náhodou netušili, kde se vzala zase tahle židle, tak ta je od tety drahého, nalezenec v bytě, do kterého se teď nedávno nastěhovali.




5 komentářů:

  1. Zimu, ale pěknou...:-), já mám malý smrček taky, ale mám na něm srdíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Eliško, krásná zima, také mám ještě okolo domu zimní výzdobu,
    ale doma už propuká jaro :-)
    Přeji krásný zbytek týdne
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  3. Eli, u vás je zima moc krásná!
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Eli, krásné zátiší, zima je taky krásná, hlavně ve Vašem podání....:-) Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takovouhle zimu bych si taky dala líbit. Moc krásné! Věnec ze skořápek je úžasný.

    OdpovědětVymazat