pátek 1. dubna 2011

Jarní únava?

Začínám být otrávená..

Otázkou je, zda-li je to způsobeno tzv. jarní únavou

nebo stereotypem a vlekoucí se rekonstrukcí.


Má představa o tom, že na počátku dubna už bude hotovo byla zcela mylná.

Teprve tento víkend, nebo v nastávajícím týdnu započne pokládka dlažby.

Ložnice stále slouží jako skladiště a v obýváku sídlí balíky s dlažbou.

V chodbě ještě nejsou instalovaná světla..


Přípravy na Velikonoce? Pche !

Umyla jsem okno v kuchyni a to jen proto,

že mi připadalo, že je venku permanentní mlha..




http://www.youtube.com/watch?v=GZwdy-mSuj0&feature=player_embedded#at=42

2 komentáře:

  1. Přikláním se k únavě z rekonstrukce, neboť to velmi dobře znám. Jsem typ co je natěšený, v hlavě spoustu plánů a snů, vždy jsem se upnula na nějaký finální termín a on většinou nikdy nedopadl :o)
    A to jsem si vždycky říkala, že už se přece dočkám a zvládnu to v klidu. Ale ten bordel a moře práce - takže Ti milá Eli naprosto rozumím.
    Ale vydrž všechno bude :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eli,
    je mi zcela stejně. Nic nebere konce je to děsný. Taky jsem myslela že už v pobndělí budem stěhovat skříně ale pche! možná nejdřív za 14 dní ! Je to hrůza.
    Ale zase je se na co pořád těšit až to konečně bude:))
    Měj se hezky a hodně trpělivě Vlaďka

    OdpovědětVymazat