sobota 24. září 2011

Moje židle, jeho židle, ..
.. naše židle?

To máte tak, když to necháte uležet jako zrající sýr
a poté se nemůžete rozhodnout, jestli na něj máte vlastně chuť.

Téměř každou vhodnou a především volnou chvíli využíváme k rozhovoru na téma:
REKONSTRUKCE.
(momentálně tedy kuchyně)
Slovo rozhovor si lze čas od času vyložit také docela jinak.

Již dlouhý, předlouhý čas se zabýváme židlemi a stolem.
Zatím se nemůžeme dobrat výsledného rozhodnutí.
A tak Tě chci (můj drahý a jediný ujistit), že až bude stát kuchyň,
naše představy vyplynou..
Zatím Ti dávám prostor k řešení dispozice naší koupelny.
U kterého se prozměnu vztekám já,
jelikož z komára velblouda někdy prostě neuděláte :-D




2 komentáře:

  1. Veru,
    ty jo .. koukám zásadní změny. Se těším na vizualizace a na výsledek !!! Posílej, zásobuj:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ta prvni fotka jsou ztelesnenim meho snu o kuchyni a jidelne. Eamsovky me uchvatily uz pred casem. Moje favoritka je ta bila s dratenym spodkem. Jaka tvoje? Jen jsem se porad nerozhodla, zda s podruckama ci bez. Samozrejme "s"jsou pohodlnejsi, ale mene skladne ke stolu....hmmm:)
    Bila pantonka by se uuuuuzasne vyjimala u maleho v pokojicku (kdybych mela hooodne penez:)
    To jsi me ale uchvatila takhle po ranu:)
    Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat