úterý 10. září 2013

Psát a fotit ..

    .. měla bych víc, já vím.
Budu se o to snažit. Dala jsem si určité úkoly.
A úkol je závazek a zároveň výzva, no ne?
 
Nezahálela jsem, to zase ne.
Jen jsem se teď věnovala trochu jiným věcem.
Dokonce i jinému focení. Lidí především.
Navíc, jako omluvu (částečně i výmluvu) podotýkám, že jsem měla vyřazenou levačku.
Z provozu - doslova. Ještě to není ono, ale díky Bohu za to.
A díky Bohu za to, že to byla levačka ..(to abych nezapomněla)
 

Tak pěkně popořádku .. Co je u vás nového?

 
U mě třeba to, že jeden z úkolů byl dříve vstávat, ať mám delší den a více stihnu.
No, daří se .. obstojně. Dokonce i teď o dovolené. (Což vítám o něco méně)
Díky tomu stíhám třeba sobotní a nedělní bleší trhy.
" .. Proč bleší trh? (co to mele?) .. "
 
Protože téměř vše z fotky je právě z blešího trhu.
Jmenovitě psací stroj zn. Urania, fotoaparát Smeha (Smena - díky, Jani !), prachovnice ..
Dodávám, že vše je funkční za pusu .. a k fotoaparátu mi pán dal i externí blesk.
A jako bonus i originální kožená pouzdra. To bylo radosti, panečku.
A za celých a nehorázných 60,- kč !!!
 
Navštěvujete bleší trhy?
Jaké jsou vaše nejmilejší úlovky a co vás tam naopak štve?
***
Eliška

13 komentářů:

  1. Fotoaparát je Smena :)....v ruštině je h-n....máš štěstí, že ruštinu už neumíš ♥ Jana Pro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Jani !
      Da .. To je asi tak jediné, co z ruštiny umím.
      Naneštěstí. A teď nejde o věk.
      Pusu El.

      Vymazat
  2. aby to blbě nevyznělo, myslela jsem to tak, že máš štěstí a jsi tak mladá, že tě ruština minula :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Mila El,
    blesaky miluju. Bohuzel neumím moc smlouvat, a tak na smlouvani vetsinou vyuzivam manzela, ktereho tam "taham" s sebou:) Mezi nejlepsi ulovky patri napr. sici stroj, stare jednoduche bile a nebo sklenene misy (na misach jsem trochu zavisla), cajove servisy a taky obrazy !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mísy? Ty jo a tady jich je spoustu a moc lidí to nekupuje.
      Tuhle tam měli takové ty skleněné s kuličkami po 5 Kč.
      Ty by se Ti líbily?

      Vymazat
  4. U nás bohužel bleší trhy nejsou:) Krásné kousky) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to mě mrzí. Ale ne vždy je o co stát, tu je bohužel většinou jen samá veteš a haraburdí. Člověk musí mít oči na stopkách, aby o něco zavadil. Často se ty výjimečné kousky v tom "bordelu" a zmeti "všechnomožného" ztrácí..
      El.

      Vymazat
  5. Na blešáku jsem nikdy nebyla, u nás žádné nejsou. Na tvých fotografiích mě hlavně zaujalo chemické sklo :) Prachovnice a zásobní láhev k byretě ... i jako dekorace vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, jakou jen já z nich mám radost !
      Kdybys věděla :)
      Inu, holt nejsem typ na slony z růžového porcelánu a sušené vazby. (Tímto se všem vyznavačům těchto drobností omlouvám).
      El.

      Vymazat
  6. Eliško, chyběla si mi! Moc ráda tě tady vidím. Doufám, že ruka už je OK.
    Bleší trhy - ach, to je radost, že. Měla jsem to štětí být na pár třeba ve Florencii, Holandsku, Belgii, tam jsem nechala židli (musela bych jet domů vlakem :o))...
    Měj hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      děkuju .. Ruka slouží, to je důležitý.
      Tak takové, jako jsou v zahraničí, kde jsi byla Ty .. takové tu teda nejsou ani náhodou. Bohužel :(
      Kvůli židli bych snad vlakem i jela !!!
      El.

      Vymazat
  7. Eliško, nádhera .... ten psací stroj ti docela závidím, je nádherný .... taky mám jeden, jenže je půjčený ... na bleší trhy bych chodila, jen u nás v Ostravě o žádném nevím .... škoda .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki !
      Kdybys jen věděla, ten stroj byl takový rychlokup při odchodu, byl ještě v tom originálním kufříku, ale z toho jsem ho vysvobodila, protože kufřík tedy zrovna vábně nevypadal.
      El.

      Vymazat