středa 26. února 2014

Nééé .. zase ?!



" Už mi  lásko není dvacet let, už mi není ani dvacetpět ... ! "

9 komentářů:

  1. "Lásko", to vůbec nevadí .... KRÁSNÉ NAROZENINY !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji.... přeji všechno nej...... I já mám narozeniny v tento den...No, ale nevím, jestli je má číslovka použita v této písničce:-))))užijte si to...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky a dodatečně VŠECHNO NEJLEPŠÍ I VÁM !!!!
      Na číslovce nezáleží ...
      El.

      Vymazat
  3. Mně taky ne lásko, neboj! Tak vše nej a není to teď stejně lepší? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti nevim .. dřív to bylo "Slečno, ..." .. a teď už je to "Mladá pani, .." a náctiletí mě zdraví dobrý den. A ta vráska na čele .. Ach ouvej.
      El.

      Vymazat
  4. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Over 160000 women and men are hacking their diet with a easy and secret "liquid hack" to drop 2lbs each and every night as they sleep.

    It is effective and works on everybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Get a glass and fill it half full

    2) Proceed to follow this amazing HACK

    you'll be 2lbs thinner in the morning!

    OdpovědětVymazat