středa 26. února 2014

Nééé .. zase ?!



" Už mi  lásko není dvacet let, už mi není ani dvacetpět ... ! "

8 komentářů:

  1. "Lásko", to vůbec nevadí .... KRÁSNÉ NAROZENINY !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji.... přeji všechno nej...... I já mám narozeniny v tento den...No, ale nevím, jestli je má číslovka použita v této písničce:-))))užijte si to...
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky a dodatečně VŠECHNO NEJLEPŠÍ I VÁM !!!!
      Na číslovce nezáleží ...
      El.

      Vymazat
  3. Mně taky ne lásko, neboj! Tak vše nej a není to teď stejně lepší? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti nevim .. dřív to bylo "Slečno, ..." .. a teď už je to "Mladá pani, .." a náctiletí mě zdraví dobrý den. A ta vráska na čele .. Ach ouvej.
      El.

      Vymazat