pátek 17. ledna 2014

Příběh jednoho větráku

To vám bylo tak..
Na novoretro se mi líbil delší dobu retro větrák.
Říkala jsem si, že by to byl príma dárek k mým blížícím se narozeninám.

Už jsem jeho odkaz strčila do oblíbených a nenápadně taky drahému muži do emailu.

Minulou sobotu jsem k mému překvapení zjistila, že zdejší blešák funguje i přes zimu.
Ona taky žádná není, že?
Řekli jsme si, že vyrazíme, stejně jsme neměli žádný plán.
V neděli ráno jsme samozřejmě vstali pozdě.
"To už nemá cenu, už je pozdě - všechno bude vybraný.." 
..komentovala jsem se zubním kartáčkem v puse.
Nicméně jsme prosím v 10:45 vyrazili.
Blešák je do 12:00 a cesta trvá 10 minut.

Samozřejmě, většina stánkařů už byla pryč a nebo si balila svých pět švěstek.
Prošli jsme to letem, světem mezi tím zbytkem, co se tam nacházel.
Nic.
Chtěla jsem nám koupit alespoň vařenou kukuřici.
A v tom jsem si prosím všimla tý boudy s nápisem:
Bleší Prior.
Nikdy předtím mě nenapadlo, že je to součástí.
Měli tam toho mraky. Fakt veteš, ale bylo tam spoustu smysluplných kousků.
A větrák byl jedním z nich !
Krčil se v koutku na plastové polici u dveří.

Za 300 kč (po ukecání slevy) .. a prosím funkční.
Odtáhla jsem si ho do auta a vezla si ho na klíně s úsměvem od ucha k uchu.

Potřeboval refresh.
Určitě si zasloužil vyčistit a minimálně novou přívodní šňůru. 
Nakonec dostal i novou barvu.

Jsem z něj unešená.




*****
No, řekněte mi .. není krásný?


13 komentářů:

  1. Je a jak! Vůbec by mě ani nenapadlo, že se dá takovej poklad sehnat na blešáku. A renovace samozřejmě parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mě by to taky nenapadlo, o to milejší to bylo překvapení !
      Děkuji.
      El.

      Vymazat
  2. Parádní proměna! Nemá chybu... u Vás bude dokonalý:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuji ... Jsem z něj nadšená !
      El.

      Vymazat
  3. takový taky potřebuju :-). Krásně se povedl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten na novoretru je ještě stále k mání ! A je stejně krásný !
      El.

      Vymazat
  4. ELIŠKO, JE SUPER.
    VŠE PĚKNÉ V NOVÉM ROCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Bohdi !
      Jakpak se máš?
      El.

      Vymazat
  5. Eliško to mi víme dávno, že jsi mistr hledání i převleků, takže mě to vůbec nepřekvapuje. Větrák je dokonalý i funkční, paráda! A moc gratuluji ke koupi pozemku na vysněném místě, sny se fakt plní, jen se člověk na ně nejdřív musí vykašlat viz rekonstrukce paneláku a oni pak spadnou z nebe z ničeho nic :-). Těším se s váma a opravdu jste udělali dobře, že jdete do nového! Romantika starého je krásná, ale cena i čas investovaný někdy dvojnásobný :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ba ne .. jsem v útlumu.
      Mě už tady "doma" nebaví nic.
      Už si všechno víceméně sumasumáruju do domu. Co na tom, že jediné, co na pozemku stojí je antoníček :) Takže se zabývám milýma drobnostma a zbytek jde tak nějak kolem, vlastně úplně mimo mě.
      Děkuji za požehnání, doufám, že to dopadne nad očekávání.
      A já vám všem pak pošlu pozdravení od první kávy na zahradě .. i kdyby ještě vypadala, jako měsíční krajina.
      El.

      Vymazat
  6. Jůůů, Eli, ten je krásný ....tiše závidím ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      není proč .. vyraž na blešák a hurá do toho !
      El.

      Vymazat
  7. Krásný je slabé slovo... božan ! :-)

    OdpovědětVymazat